دنیای دیجیتال

طرح تعویض و خرید اقساطی گوشی و تبلت سامسونگ

مزایای خرید از سامسونگ تل

طرح تعویض و خرید اقساطی گوشی و تبلت سامسونگ

سامسونگ تل نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران است و کلیه کالاهایی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند اصلی بوده و به هیچ عنوان کالای غیر اصلی و رجیستر نشده در سایت این مجموعه به فروش نمی‌رسد. در ضمن، تمامی تلفن های همراه ۱۸ ماه گارانتی محصول و ۶ ماه گارانتی کابل و شارژر و همینطور ۱۵ روز گارانتی طلایی تعویض دارند. همچنین باید اضافه کنیم که تمامی محصولات از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند و همین امر سبب شده تا سامسونگ تل اصالت کلیه محصولات را با قاطعیت تضمین کند. سامسونگ تل جهت رفاه شما عزیزان ۲ طرح ویزه فروش دارد که در زیر به توضیح آن میپردازیم .

   ۱ – طرح تعویض گوشی کارکرده با گوشی نو سامسونگ

با توجه به شرایط اقتصادی این روزها و همچنین سرعت رشد در تکنولوژی گوشی ها ، آپدیت بودن و داشتن گوشی همگام با تکنولوژی روز بسیار کار سخت و پر خرجی به حساب می آید. پس اگر بخواهیم با سرعت پیشرفت گوشی ها پا به پا پیش برویم مجبوریم هر ساله کلی هزینه صرف خرید گوشی نو بکنیم.

به همین خاطر سامسونگ تل برای رفاه حال و رضایت هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز تصمیم گرفت تا طرح تعویض گوشی های قدیمی با نو را در دستور کار خود قراردهد تا بتواند کمکی هرچند کوچک به شما دوست داران تکنولوژی نماید.

 

   ۲ – خرید اقساطی گوشی از سامسونگ تل

خرید اقساطی کالا، از سال‌های دور در میان مردم مرسوم بوده و افراد مختلف برای خرید لوازم و وسایل گران ‌قیمت معمولا از امکان خرید قسطی آن‌ها استفاده می‌کردند. شرایط اقتصادی سال‌های اخیر ایران باعث شده لوازم و وسایل به طرز سرسام آوری گران شوند و نیاز به فروشندگانی که اجناس خود را قسطی بفروشند، بیش از زمان‌های گذشته شود.

سامسونگ تل برای کمک به شما عزیزان این امکان را فراهم کرده تا بتوانید تمامی محصولات دیجیتال را به صورت اقساطی تهییه نمایید.

 

برای اطلاع بیشتر از شرایط طرح تعویض و خرید اقساطی گوشی و تبلت سامسونگ حتما با شماره های ذیل تماس بگیرید :

  • تلفن کارشناس فروش :۰۹۲۰۱۴۶۴۰۰۲

  • تلفن پشتیبانی فروش :۰۹۳۶۷۱۹۸۶۸۶

  • تلفن دفتر فروش : ۸۸۶۷۶۳۹۰

 

 مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی سامسونگ تل

دلایلی که موجب می‌شود تا ما با دیگر فروشگاه های اینترنتی متمایز شویم و موجب انتخاب ما توسط شما می گردد به شرح زیر می باشد:

ما مفتخریم جزو اندک فروشگاه‌های آنلاین باشیم که نمایندگی رسمی سامسونگ بوده و با قیمت مناسب محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی عالی در اختیار مشتریان محترم قرار ‌دهیم. از جمله مزیت هایی که ما را با دیگر فروشگاه ها متمایز می کند عبارتند از:

 

  • ضمانت ۱۵ روزه گارانتی طلایی تعویض گوشی

ما بسیار مطمئن هستیم که شما قیمت و نحوه مشاوره دادن و ارسال کالای سامسونگ تل را دوست خواهید داشت. با این حال، ما ضمانت ۱۵ روزه تعویض گوشی و همینطور ۷ روز گارانتی تعویض تمامی ساعت ها و تبلت ها را ارائه می دهیم . اگر در محصول خریداری شده هرگونه مشکل و نقطه ضعفی در عملکرد صحیح دستگاه باشد میتوانید آن را تعویض کنید.

 

  • پشتیبانی فنی خبره

بسیار پیش آمده مشتریان ما قبل از خرید به یک مشاوره تلفنی نیاز پیدا کنند. ما واقعاً به توان فنی تیم خود و اصل بودن محصول ارائه شده ایمان داریم. اگر با مشکل یا سوالی روبرو شدید می توانید روی هر کاری که از دست ما برمی آید برای کمک به شما حساب کنید.تیم فنی و فروش سامسونگ تل به صورت تمام وقت در خدمات شما مشتریان عزیز می باشد.

 

  • اصالت کالا

بیش از هر عاملی اعتماد است که باعث وفاداری مشتریان به فروشنده میشود. تمامی محصولات سامسونگ تل به صورت قانونی از مبادی گمرکی کشور وارد شده و همینطور ریجستر شده می باشند.

 

  • گارانتی کالا به مدت ۱۸ ماه

گارانتی معتبرترین مقوله در خرید یک محصول میباشد. وقتی مشتریان محصولی می خرند ، می خواهند به آنها اطمینان داده شود که بهترین تصمیم ممکن را می گیرند. آنها باید بدانند آنچه که پولشان را برای آن خرج می کنند ماندگار خواهد بود و اگر مشکل و خرابی در دستگاه پیش آمد ، می توانند برای پشتیبانی به نمایندگی مراجعه کنند. سامسونگ تل با ارائه ۱۸ ماه گارانتی برای گوشی و ۶ ماه گارانتی وسایل همراه گوشی از قبیل کابل و شارژر این اطمینان خاطر را در شما ایجاد می کند که یک خرید بدون دردسر و امن خواهید داشت. .

 

  • قیمت بی نظیر

سامسونگ تل نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران بوده و تمامی قیمت ها بر اساس سیاست گذاری شرکت سامسونگ می باشد و هیچگونه وجهی بر قیمت محصولات اضافه نشده است. شما میتوانید برای خرید به صورت آنلاین ، از طریق درگاه های رسمی بانکی پرداخت آنلاین را به راحتی و با اطمینان انجام دهید.

 

  • قدرت انتخاب

سامسونگ تل توانسته با در نظر گرفتن سلایق شما مشتریان عزیز و همینطور رایزنی با شرکت سامسونگ در خصوص ارائه و فروش تمامی محصولات دیجیتال سامسونگ نظر شما را جلب نماید. به همین روی شما با طیف کاملی از محصولات دیجیتال سامسونگ مواجه خواهید شد که حق انتخاب کاملی را برای شما به وجود آورده است.

 

 

نمایندگی های سامسونگ تل

سامسونگ تل با داشتن ۵ نمایندگی فروش در سطح شهر تهران آرزومند است بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

دفتر مرکزی سامسونگ تل واقع در برج نگار ونک می باشد. همچنین دو فروشگاه در طبقه همکف مرکز خرید پایتخت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

فروشگاه شماره ۳ سامسونگ تل در مجتمع تجاری تیراژه پونک ، فروشگاه شماره ۴ در مجتمع تجاری رویال سعادت آباد و فروشگاه شماره ۵ سامسونگ تل در مجتمع تجاری میلادنور شهرک غرب واقع می باشد.

 

نکات مهم هنگام خرید :

با توجه به وجود گوشی‌های تقلبی در بازار، باید در هنگام خرید گوشی موبایل مورد نظرتان اطلاعات کافی و دقیقی داشته باشید تا بتوانید یک دستگاه اصلی خریداری نمایید. سامسونگ که یکی از برندهای معتبر در ساخت تلفن همراه است و دارای کاربران زیادی در سراسر دنیا از جمله ایران می‌باشد، امکان جعل از روی محصولات آن وجود دارد. گوشی های تقلبی از نظر کیفیت قطعات سخت افزاری، قدرت عملکرد، کیفیت ساخت و … با گوشی‌های اورجینال قابل مقایسه نیستند اما از نظر ظاهری بسیار شبیه به مدل‌های اصلی می‌باشند. به همین خاطر پیشنهاد ما این است که از نمایندگی های اصلی سامسونگ خرید کنید تا بدون هیچ دردسری از داشتن گوشی با کیفیت و اصلی ، لذت ببرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *