دسته‌بندی نشده

معرفی گلکسی M34 5G با باتری غول‌پیکر و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

معرفی گلکسی M34 5G با باتری غول‌پیکر و دوربین 50 مگاپیکسلی-سامسونگ تل

گلکسی M34 5G با باتری غول‌پیکر و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

همراهان عزیز و گرامی سامسونگ تل؛ سامسونگ در هند از جدیدترین گوشی میان‌رده‌اش به نام گلکسی M34 5G رونمایی کرد که درحقیقت نسخه تغییریافته گلکسی A34 5G محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند به تراشه میان‌رده اگزینوس و دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده است.

سامسونگ، بزرگترین برند الکترونیکی هند، امروز از عرضه گلکسی M34 5G خبر داد. جدیدترین نسخه اضافه شده به سری فوق العاده محبوب گلکسی M سامسونگ، نوید تعریف مجدد عکاسی از گوشی های هوشمند با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (OIS) بدون لرزش و بهبود تجربه مشاهده با نمایشگر هیولایی ۱۲۰ هرتزی Super AMOLED همراه با باتری پیشرو در بخش ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را می دهد.

«وفادار به فلسفه سامسونگ، ما مرزهای نوآوری را حتی با Galaxy M34 5G جدید پیش می‌بریم، دستگاهی خیره‌کننده که آماده است تا احساسات بی‌نهایت مصرف‌کنندگان جوان MZ ما را تقویت کند. Galaxy M34 5G با برخورداری از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بدون لرزش، ویژگی‌های شاخص مانند Nightography، باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، صفحه نمایش فوق‌العاده ۱۲۰ هرتزی Super AMOLED، تا ۴ نسل ارتقاء سیستم‌عامل و ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی، گلکسی M34 5G به عنوان یک دستگاه Monster 5G ایستاده است. با قیمت ۱۶۹۹۹ INR، Galaxy M34 5G نه تنها بخش را مختل می کند، بلکه نشان دهنده مهارت سامسونگ در ارائه فناوری سطح بالا با قیمت مقرون به صرفه است.»

Ranjit Babu، کارگردان، بی‌سیم و سرگرمی‌های خانگی آمازون هند گفت: «سری گلکسی M مظهر بهترین ویژگی‌ها و عملکرد در کلاس است که ماهیت هیولایی دارد. و، با دسترسی آمازون به هند، ما توانسته‌ایم اطمینان حاصل کنیم که می‌توانید این تلفن هوشمند منحصربه‌فرد را با اطمینان از تحویل سریع، ایمن و قابل اطمینان خود به دست آورید. در این روز نخست هیولا را بگیرید.”

صفحه نمایش فوق العاده

گلکسی M34 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Full HD+ Super AMOLED است که تجربه تماشای همه جانبه ای را ارائه می دهد. حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت صفحه‌نمایش بزرگ و فناوری Vision Booster به کاربران این اطمینان را می‌دهد که بدون زحمت از محتوای مورد علاقه‌شان حتی در زیر نور شدید خورشید لذت ببرند، در حالی که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی بدون لکنت باعث می‌شود تا در فید رسانه‌های اجتماعی برای Gen-Z و مشتریان هزاره‌ای که از فناوری آگاه هستند، لذت ببرند. صفحه نمایش با گوریلا گلس ۵ محافظت می شود که به کاربران اجازه می دهد نگران نباشند.

دوربین قدرتمند

گلکسی M34 5G دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (OIS) بدون لرزش است تا عکس‌ها و فیلم‌های با وضوح بالا و بدون لرزش بگیرید و تصاویر تار ناشی از لرزش دست یا لرزش‌های تصادفی را از بین ببرد. تنظیمات دوربین همچنین شامل یک لنز ۸ مگاپیکسلی ۱۲۰ درجه Ultrawide و یک دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی با وضوح بالا برای سلفی های خیره کننده است. Galaxy M34 5G با ویژگی Monster Shot 2.0 خود تجربه عکاسی را به اوج می رساند که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا حداکثر ۴ فیلم و ۴ عکس را در یک شات ثبت کنند. ویژگی بسیار محبوب Nightography از سری پرچمداران با Galaxy M34 5G قابل دسترس تر می شود و ویژگی های اختصاصی برای ثبت عکس های خیره کننده در نور کم ارائه می دهد. گلکسی M34 5G همچنین دارای حالت سرگرمی است که دارای ۱۶ جلوه لنز داخلی مختلف است که به مصرف کنندگان نسل Z و هزاره اجازه می دهد تا خود را از طریق دوربین تلفن هوشمند خود ابراز کنند.

تجربه خارق العاده و آماده آینده

معرفی گلکسی M34 5G با باتری غول‌پیکر و دوربین 50 مگاپیکسلی-سامسونگ تل

گلکسی M34 5G دارای مجموعه ای از ویژگی های هیجان انگیز گلکسی است. ویژگی Voice Focus نویز پس‌زمینه را در حین تماس‌های صوتی و تصویری به حداقل می‌رساند و مکالمات شفاف را تضمین می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین دارای قابلیت صوتی همه جانبه با پشتیبانی از Dolby Atmos است. سامسونگ با ارائه چهار نسل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و حداکثر پنج سال به‌روزرسانی‌های امنیتی، تعهد خود را به رضایت مشتری تأیید می‌کند و تضمین می‌کند که کاربران می‌توانند برای سال‌های آینده از جدیدترین ویژگی‌ها و امنیت پیشرفته لذت ببرند. Galaxy M34 5G با کیف‌پول سامسونگ عرضه می‌شود و ویژگی Tap & Pay آن، کارت‌های اعتباری و نقدی شما را توکن می‌کند و در تلفن ذخیره می‌کند، به طوری که دفعه بعد که فراموش کردید کیف پول خود را حمل کنید، بتوانید به سادگی با گوشی هوشمند خود پرداخت کنید. گلکسی M34 5G با بهترین کلاس و درجه دفاعی Knox Security ارائه می‌شود که این اطمینان را می‌دهد که در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت گوشی هوشمند خود بی‌نگرانی باشید.

معرفی گلکسی M34 5G با باتری غول‌پیکر و دوربین 50 مگاپیکسلی-سامسونگ تل
در رنگ بندی خیره کننده

موجود در سه رنگ خیره کننده – آبی نیمه شب، منشوری نقره ای و آبی آبشاری – Galaxy M34 5G در Amazon.com، Samsung.com و در فروشگاه های خرده فروشی منتخب موجود خواهد بود.همراهان عزیز و گرامی سامسونگ تل؛ به عنوان یک پیشنهاد مقدماتی، Galaxy M34 5G با قیمت همه جانبه INR 16999 برای نوع ۶+۱۲۸GB و INR 18999 برای نوع ۸+۱۲۸GB با کارت های بانکی انتخابی در دسترس خواهد بود. مشتریان همچنین می توانند هنگام خرید Galaxy M34 5G از پیشنهادات جذاب ۹ ماهه بدون هزینه EMI استفاده کنند. گلکسی M34 5G در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۲۳ به فروش می رسد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *