دنیای دیجیتال

مشخصات کامل تبلت‌های سری گلکسی تب S9 لو رفت!

مشخصات کامل تبلت‌های سری گلکسی تب S9 لو رفت!-سامسونگ تل

تبلت‌های سری گلکسی تب S9

همراهان عزیز و گرامی سامسونگ تل شایان ذکر است که مشخصات کامل سری گلکسی تب S9 در یک توییت لو رفت. سامسونگ قرار است از سری تبلت‌های پرچمدار جدید خود تا اوایل ماه آینده رونمایی کند، مشخصات کامل سری گلکسی تب S9 چند روز قبل از معرفی رسمی، فاش شد. سامسونگ اوایل ماه آینده طی یک رویداد سری جدید تبلت‌های بالارده خود موسوم‌به تب S9 را با مشخصاتی درخورتوجه معرفی خواهد کرد.

براساس اطلاعات فاش شده، می‌بینیم که کمپانی مطرح کره‌ای برای همه دستگاه‌های خود از پردازنده شرکت رقیب یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در کنار صفحه‌نمایش‌هایی با کیفیت از نوع امولد (ساخت خود سامسونگ) استفاده کرده است. در ادامه مطلب می‌توانید تمامی مشخصات تبلت‌های جدید سامسونگ را مشاهده کنید.

طراحی تبلت گلکسی تب اس ۹ اولترا

تا همین اواخر هیچ اطلاعاتی از طراحی این تبلت در دست نبود. اما اخیرا رندرهای آن منتشر شده است و براساس این رندرها، به‌نطر نمی‌رسد سامسونگ تغییرات زیادی به این مدل داده باشد. وبسایت WinFuture به‌تازگی تصاویر تمامی اعضای خانواده گلکسی تب S9 از جمله مدل اولترا را منتشر کرده است.

براساس این تصاویر طراحی مدل اولترا هیچ تفاوت قابل توجهی با گلکسی تب S8 اولترا نخواهد داشت و در پنل پشتی از همان طراحی بهره خواهد برد و در پنل جلویی نیز همچنان شاهد استفاده از ناچ هستیم. با توجه به این تصاویر به‌نظر می‌رسد سامسونگ بیشتر تمرکز خود را به سخت افزار گلکسی تب اس ۹ اولترا معطوف کرده باشد.

مشخصات کامل سری گلکسی تب S9 لو رفت

طبق توییت یکی از منابع دنیای فناوری، گلکسی تب S9 به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ۱۱ اینچی OLED با رزولوشن WQXGA مجهز می‌شود، درحالی‌که مدل پلاس نمایشگر ۱۲.۴ اینچی خواهد داشت. همان‌طور که می‌توان حدس زد، مدل اولترا با بزرگترین صفحه‌نمایش این خانواده از راه می‌رسد و پنل ۱۴.۶ اینچی خواهد داشت. رزولوشن نمایشگر مدل پلاس و اولترا برابر +WQXGA خواهد بود.

سامسونگ برای تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۹ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند. مدل استاندارد حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و مدل پلاس در بالاترین نسخه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. گلکسی S9 اولترا در بالاترین نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

مشخصات کامل تبلت‌های سری گلکسی تب S9 لو رفت!-سامسونگ تل

تمام تبلت‌های سری گلکسی تب S9 سامسونگ ظاهراً اسپیکر چهارگانه، سنسور اثرانگشت اپتیکال و قلم S Pen خواهند داشت. همچنین در این محصولات با وای‌فای ۶E، بلوتوث ۵.۳، پورت USB 3.2 Type-C و سامسونگ DeX روبه‌رو خواهیم شد.

گلکسی تب S9 ظاهراً دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و یک باتری ۸۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت. مدل پلاس به دوربین اصلی دوگانه ۱۳+۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و باتری ۱۰,۰۹۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود. درنهایت مدل اولترا دوربین اصلی دوگانه ۱۳+۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲+۱۲ مگاپیکسلی به‌همراه باتری ۱۱,۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

انتظار می‌رود تمام تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۹ به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1.1 مجهز شوند.

قیمت سری تبلت‌های Galaxy Tab S9

اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، گلکسی تب S9 در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۹۲۹ یورو قیمت خواهد داشت. مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این تبلت هم با قیمت ۱۰۴۹ یورو به فروش خواهد رسید.

مشخصات کامل تبلت‌های سری گلکسی تب S9 لو رفت!-سامسونگ تل

مدل‌های پلاس و اولترا این خانواده ظاهراً تنها در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شوند و به‌ترتیب ۱۱۴۹ و ۱۳۶۹ یورو قیمت خواهند داشت. باید به این موضوع اشاره کرد که این قیمت‌ها مربوط به نسخه وای‌فای می‌شود؛ بنابراین درصورتی‌که کاربر بخواهد از سیم‌کارت استفاده کند، باید هزینه بیشتری بپردازد. علاوه‌براین، به‌خاطر میزان مالیات در اروپا، باید منتظر قیمت پایین‌تری برای این محصولات در بازار ایالات‌متحده آمریکا باشیم.

سخن پایانی

همراهان عزیز و گرامی سامسونگ تل، با توجه به مشخصات افشا شده از تبلت سامسونگ S9 اولترا، می‌توان انتظار داشت که این تبلت با تغییرات خیلی زیادی نسبت به مدل سال قبل عرضه نشود. هرچند پردازنده قدرتمندتر و بهینه‌تر در کنار گواهی IP68 می‌توانند تغییرات مثبتی باشند و رقابت سامسونگ و اپل در بازار تبلت‌ها را از همیشه نزدیک‌تر کنند. باید تا زمان معرفی برای بررسی تبلت سامسونگ S9 Ultra منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ تا چه میزان می‌تواند فاصله خود با آیپدها را کاهش دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *