دنیای دیجیتال

سامسونگ ممکن است یکی از محبوب ترین گوشی های خود را در سال آینده از بین ببرد!

سامسونگ ممکن است یکی از محبوب ترین گوشی های خود را در سال آینده از بین ببرد!-سامسونگ تل

 همراهان عزیز و ارجمند سامسونگ تل ، سری گلکسی A سامسونگ شکاف موجود در مجموعه خود را بین مجموعه اقتصادی گسترده و تلفن های برتر خود پر می کند و گزینه های متوسط خوبی را ارائه می دهد. گلکسی A53 همچنان یک انتخاب عالی است که تعادل عالی را ایجاد می کند و می تواند در برابر پیکسل ۶a مقاومت کند. اما اگر گزارش‌های اخیر را باور کنیم، سامسونگ تصمیم گرفته است سری گلکسی A خود را تغییر دهد و احتمالاً در سال ۲۰۲۳ از مدل میان‌رده بالاتر گلکسی A7x استفاده نخواهد کرد.

سامسونگ علاقه زیادی به گلکسی A73 امسال نشان نداده است، با توجه به اینکه برخلاف مدل قبلی خود به ایالات متحده نرسید. در بازارهایی که عرضه شد، سامسونگ آن را نزدیک به گلکسی اس ۲۱ FE قیمت گذاری کرد، که احتمالاً خریداران را ترغیب می کرد تا به سراغ مدلی با توانمندی بیشتر و نزدیک به پرچمداران بروند. این همپوشانی در میان‌رده‌های بالای سامسونگ چشمگیر است و اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم گرفته است برای آن کاری انجام دهد.

سامسونگ ممکن است یکی از محبوب ترین گوشی های خود را در سال آینده از بین ببرد!-سامسونگ تل

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره برخی از اعضای نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی A بوده‌ایم، اما خبری از گلکسی A74 نبود و حالا ظاهراً دلیل این موضوع، عدم وجود چنین دستگاهی است.

سامسونگ گوشی گلکسی A73 را در مقایسه با گلکسی A72 در کشورهای کمتری عرضه کرد. بنابراین شاید کره‌ای‌ها از همان زمان به‌دنبال حذف این محصولات از خانواده گلکسی A بودند و سال آینده میلادی این تصمیم‌شان را عملی می‌کنند.

در کنار گلکسی A74، اطلاعات زیادی درباره گلکسی S22 FE و گلکسی S23 FE هم وجود ندارد، بنابراین شاید خبری از این محصولات هم نباشد. در این‌صورت، یک فاصله عجیب میان گوشی‌های سامسونگ ایجاد می‌شود.

درحقیقت اگر خبری از گلکسی A74 و سری FE نباشد، کاربران اگر گوشی قدرتمندتری از گلکسی A54 بخواهند، باید به سراغ گلکسی S23 بروند که مسلماً قیمت بسیار بالاتری خواهد داشت. بنابراین بسیاری از کاربران به سراغ برندهای چینی می‌روند.

شیائومی و شرکت‌های هموطنش محصولات زیادی در محدوده‌های قیمتی متنوع روانه بازار می‌کنند که این موضوع می‌تواند بازار سامسونگ را با خطر روبه‌رو کند. بنابراین اگر گزارش‌ها صحت داشته باشند، کره‌ای‌ها یک استراتژی سؤال‌برانگیز را در پیش گرفته‌اند.

البته این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ برنامه دیگری داشته باشد. برای مثال با معرفی سری گلکسی S23، گوشی گلکسی S22 را با قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به نسل جدیدش در اختیار خریداران قرار دهد تا فاصله میان گلکسی *A54 و S23 پر شود.

سامسونگ ممکن است یکی از محبوب ترین گوشی های خود را در سال آینده از بین ببرد!-سامسونگ تل

به نظر می رسد که گلکسی *A54 گران ترین گوشی سری گلکسی A در سال ۲۰۲۳، هم در ایالات متحده و هم در سطح بین المللی خواهد بود. در یک افشای اخیر، ما نگاه خوبی به گوشی از طریق رندرهای مبتنی بر CAD داشتیم که نشان می‌دهد طراحی مستقیماً از سری گلکسی اس ۲۳ رده بالا گرفته شده است.

سامسونگ در اوایل سال جاری به طور جداگانه مجبور به کشتن گلکسی اس ۲۲ FE شد، زیرا مجبور شد برای زنده نگه داشتن مجموعه پریمیوم خود، سهام تراشه خود را به گلکسی اس ۲۲ اولترا منتقل کند. اما این بدان معنا نیست که اصلاً مدل Fan Edition دیگری وجود نخواهد داشت. طبق گزارش‌ها، برای جبران خلاء گلکسی A74، سامسونگ گلکسی S23 FE را در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌کند – مگر اینکه چیزی در آخرین لحظه تغییر کند!

و در نهایت امیدواریم مطالب فوق برای شما عزیزان سامسونگ تل مفید واقع شده باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *