دنیای دیجیتال

رونمایی سامسونگ از بزرگ‌ترین لپ‌تاپ تاشو جهان در سال ۲۰۲۳

همراهان عزیز و ارجمند سامسونگ تل، به گفته NotebookCheck (از طریق The Elec) سامسونگ در میان بسیاری از برندهای فناوری قرار دارد که قرار است در سال ۲۰۲۳ نمایشگرهای تاشوی بزرگ را عرضه کند، اما این برند با ارائه نمایشگری بزرگتر از سایرین در حالت تاشو خود به دنبال پیشی گرفتن از رقبا است.

این برند کره‌ای از سال ۲۰۱۹، زمانی که گلکسی فولد اصلی خود را با نمایشگر داخلی ۷.۳ اینچی و انعطاف‌پذیر به اندازه تبلت عرضه کرد، در خط مقدم بازار تاشو قرار داشت. سامسونگ پس از چندین نسل اصلاحات، مانند مقاومت در برابر آب، قلم S-Pen و شارژ سریع، تصمیم گرفته است نوآوری بعدی خود را بزرگتر کند.

این شرکت قرار است از پنل‌های OLED 17.3 اینچی متعلق به شرکت تابعه خود سامسونگ Display استفاده کند که در حالت تاشو تا ۱۳.۳ اینچ به صورت مورب خم می‌شوند. این نشریه اضافه کرد که استفاده از اجزای خود مطمئناً قیمت صفحه نمایش بزرگ تاشو سامسونگ را کاهش می دهد.

رونمایی سامسونگ از بزرگ‌ترین لپ‌تاپ تاشو جهان در سال 2023-سامسونگ تل

  • لپ‌تاپ تاشو سامسونگ احتمالاً با ظاهری شبیه گلکسی زد فولد ۴ عرضه خواهد شد.
  • سامسونگ معتقد است اپل تا سال ۲۰۲۴، وارد بازار محصولات تاشو خواهد شد.

HP یکی دیگر از شرکت‌هایی است که تصمیم دارد در سال ۲۰۲۳ از دستگاه‌های تاشو جدیدی با ابعاد بزرگ رونمایی کند. این برند اولین لپ‌تاپ تاشو ۱۷ اینچی خود را با نمایشگرهای ساخت ال‌جی عرضه خواهد کرد؛ محصولی که ابعاد آن درحالت تاشو به ۱۱ اینچ کاهش می‌یابد. این دستگاه درواقع رقیب مستقیمی برای لپ‌تاپ تاشو آینده‌ی سامسونگ خواهد بود زیرا تاریخ عرضه‌ی این دو محصول تقریباً یکسان است.

Elec ادعا می کند که سامسونگ برنامه هایی برای عرضه ۱۷.۳ اینچی خود در سال ۲۰۲۲ داشته است. با این حال، دستگاه به دلایل نامعلوم به تاخیر افتاد. اگر این گوشی تاشو امسال عرضه می‌شد، می‌توانست با لپ‌تاپ‌های تاشو مانند ZenBook 17 Fold ایسوس و ThinkPad X1 Fold Gen 2 رقابت کند. ZenBook 17 Fold ایسوس یک قدم عقب‌تر از مشخصات پیشنهادی تاشو سامسونگ با ۱۷ تا است. صفحه نمایش اینچی ارائه شده توسط BOE که به یک دستگاه ۱۲.۶ اینچی تا می شود. ThinkPad X1 Fold Gen 2 دارای یک صفحه نمایش ۱۶.۳ اینچی OLED است که در یک دستگاه ۱۲ اینچی جمع می شود.

رونمایی سامسونگ از بزرگ‌ترین لپ‌تاپ تاشو جهان در سال 2023-سامسونگ تل

برخی نکات حاکی از آن است که هنوز تقاضای زیادی برای تاشوهای نمایشگر بزرگ وجود ندارد. به طور کلی، آنها هنوز هم بسیار گران هستند. Asus ZenBook 17 Fold با قیمت ۳۵۰۰ دلار و ThinkPad X1 Fold Gen 2 با قیمت ۲۵۰۰ دلار به فروش می رسد. طبق گزارش The Elec، ایسوس به طور مشخص ۱۰۰۰۰ پنل OLED منعطف را از BOE سفارش داد و HP نیز همین مقدار را از LG سفارش داد.

سامسونگ پس از به تعویق انداختن عرضه دستگاه خود، سفارشات پنل های OLED انعطاف پذیر خود را از ۶ میلیون به ۸.۵ میلیون افزایش داد.

فروشگاه اینترنتی سامسونگ تل آماده خدمت رسانی و کسب رضایت شما عزیزان در زمینه انواع گوشی موبایل و لپ تاپ برند سامسونگ و همچنین لوازم جانبی هوشمند  میباشد،امیدواریم مطالب فوق برای شما جالب و رضایت بخش واقع شده باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *