دنیای دیجیتال

لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی S21

لوازم جانبی گلکسی S21

لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی S21

سری جدید گوشی های گلکسی S21 سامسونگ از راه رسیده است و این بدان معنی است که زمان آن شده که در مورد بهترین لوازم جانبی Galaxy S21 صحبت کنیم. سری Galaxy S21 با نمایشگرهای زیبا، دوربین های عالی و طراحی های چشم نواز بسیار جذاب هستند. در اینجا لیستی از بهترین لوازم جانبی برای Galaxy S21 برای شما آماده شده است. اگر به دنبال بهترین ها هستید پس مطالب زیر را مطالعه کنید.

 

لوازم جانبی Samsung Galaxy S21

 

آداپتور مسافرتی Samsung 25W

همانند اپل که با آیفون ۱۲ تصمیم گرفت شارژر را از جعبه حذف کند، سامسونگ با گلکسی S21 این تصمیم را گرفت. گرچه این تصمیم ناامید کننده است، اما در نهایت در پسماندهای الکترونیکی و بسته بندی صرفه جویی میکند. اگر می خواهید یک شارژر دیواری برای Galaxy S21 خود داشته باشید، باید آن را جداگانه خریداری کنید. شما برای شارژ کردنGalaxy S21 خود آن را به یک کابل USB-C متصل میکنید تا شارژ شود. خروجی آداپتور مسافرتی ۲۵W است، پس شما میتوانید موبایل خود را به سرعت شارژ کنید.

 

Samsung Galaxy Buds Pro

این سری هدفون های بی سیم سامسونگ بهترین رقیب AirPods هستند. از ویژگی های آن میتوان به لغو نویز فعال، مقاومت در برابر آب IPX7، کنترل های لمسی، ادغامBixby ، شارژ بی سیم اشاره کرد.
هدفون بی سیم Buds Pro در همه رده های خود از بهترین ها است. آنها خیلی گران تر از نسخه های قبلی نیستند اما تجربه گوش دادن بهتری را ارائه میدهند.

 

Samsung Galaxy Watch 3 Galaxy S21

ویژگی های خاص ساعت هوشمند سامسونگ شامل نظارت بر سلامتی، ردیابی تمرین خودکار، نظارت بر استرس و خواب میشود. این ساعت ظاهر زیبایی دارد و شما را آگاه میکند و مجموعه ای از ویژگی های سلامتی را برای کمک به شما فراهم میکند. با Galaxy Watch میتوانید تمرینات را ثبت کنید. ضربان قلب خود را بررسی کنید، میزان خواب و استرس را کنترل کنید.

 

S pen سامسونگ

این قلم رویایی، مناسب برای بهره وری و خلاقیت ها است. S pen قبلاً مشخصه سری گلکسی نوت بود. اما سامسونگ آن را برای گلکسی اس ۲۱ در دسترس قرار داد. این اولین باری است که یک تلفن خارج از سری نوت با قلم کار میکند. S Pen این گوشی ها بزرگتر و راحت تر از سری Notes است، زیرا لازم نیست داخل گلکسی S21 قرار بگیرد. طرفداران این قلم بسیار زیاد هستند، زیرا به کمک S pen میتوانید یادداشت بنویسید، نقاشی کنید، متن برجسته کنید و کارهای زیادی را به راحتی انجام دهید.

 

کاور سیلیکونی سامسونگ برای قلم S

این کاور برای صاحبان قلم S ضروری است. برای اینکه قلم خود را گم نکنید باید آن را در یک جای امن قرار دهید. سامسونگ برای محافظت از قلم شما یک کاور سیلیکونی تهیه کرده است. برای تمام افرادی که S pen دارند این کاور سیلیکونی پیشنهاد میشود تا از قلم خود به خوبی مراقبت کنند.

 

Samsung Galaxy SmartTag

احتمال جا گذاشتن کیف پول یا وسایل دیگر برای تمام افراد وجود دارد، همه ی ما چیزهایی را از دست میدهیم یا فراموش میکنیم. در اینجا Galaxy SmartTag وارد بازار میشود. فقط کافی است آن را به هرچیزی که مورد نیاز خود است وصل کنید ،همیشه همراه شما است و در صورت نیاز به شما هشدار میدهد. SmartTag آخرین مکان وسایل مورد نظر شما را نیز به شما یادآوری میکند. SmartTag برای کار با برنامه SmartThings خود سامسونگ ساخته شده است.

 

شارژر بی سیم سامسونگ Duo

این شارژر میتواند همزمان دو دستگاه را شارژ کند. فرورفتگی مناسبی برای شارژ کردن Galaxy Watch 3 روی آن در نظر گرفته شده است. بنابراین می توانید تلفن یا Galaxy Buds Pro و ساعت خود را شارژ کنید. این شارژر میتواند سایر دستگاه های سازگار با Qi را نیز شارژ کند. شارژر بی سیم Duo به صورت سیاه و سفید تولید میشود تا بتوانید آن را با دکوراسیون خود مطابقت دهید. LED های نشانگر آن به شما اطلاع میدهند که دستگاه های شما شارژ شده اند و در شب کم نور میشوند و مزاحمتی ایجاد نمیکنند.

 

PopSockets Pop Grip سامسونگ

بهترین وسیله برای نگه داشتن تلفن شما است، این یک ابزار ساده است که در پشت تلفن شما میچسبد. این کار باعث میشود حین عکس گرفتن یا استفاده از گوشی موبایل با نگه داشتن PopSockets Pop Grip به راحتی از گوشی موبایل خود استفاده کنید یا حتی به عنوان نوعی کیک استند برای حالت افقی عمل میکند.

 

شارژر قابل حمل RAVPower

این شارژر یک بانک عظیم باتری برای Galaxy S21 شما است. اگر مسافرت هستید قطعاً داشتن شارژر قابل حمل یک امر ضروری است. ما شارژر قابل حمل RAVPower 20000 mAh PD 3.0 Power Bank را انتخاب کردیم. همانطور که از نام آن مشخص است یک باتری ۲۰،۰۰۰ میلی آمپری است. شارژر قابل حمل RAVPower میتواند انواع دستگاه ها را شارژ کند، همراه با انبوهی از فن آوری های محافظتی ایمنی باتری شما را نیز حفظ میکند. صفحه LED آن درصد فعلی و وضعیت شارژ را به شما نشان میدهد.

 

پایه شارژر بی سیم سامسونگ

بهترین وسیله برای صاف و ثابت نگهداشتن گوشی موبایل شما است. اگر شارژر بی سیم Duo برای شما خیلی بزرگ است یا به شارژ مضاعف نیازی ندارید، پایه شارژر بی سیم سامسونگ یکی دیگر از لوازم جانبی برتر Galaxy S21 است که کارها را برای شما آسان تر میکند.
در سال ۲۰۱۹ برای سری Galaxy S10 و Note 10 وارد بازار شد. امروزه یک پایه شارژر خوب برای Galaxy S21 شما به حساب می آید. این پایه هنگام شارژ کردن گوشی موبایل شما را ثابت نگه میدارد و همینطور فنی در پایه قرار دارد که تلفن شما را خنک میکند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *