دنیای دیجیتال

سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی دیگر از سری Galaxy M با باتری بزرگ تر

سامسونگ تل-سری Galaxy M

کاری که سامسونگ با گوشی های میان رده خود به خوبی انجام داده است ظرفیت بالای باتری آنها است. اکثر تلفن های سری Galaxy A و Galaxy M از باتری های ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی یا بزرگتر تغذیه می شوند. باتری های گلکسی F62 و گلکسی M51 تا ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت می رسند و حتی با استفاده زیاد نیز تا دو روز دوام می آورند. اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال کار بر روی گوشی هوشمند میان رده دیگری با نام Galaxy M32 با باتری بزرگ است.

یک باتری جدید از سامسونگ توسطDEKRA ، یک شرکت صدور گواهینامه ایمنی، تأیید شده است. با توجه به شماره مدل باتری (EB-BM325ABN) ، می تواند Galaxy M32 را تأمین کند. ظرفیت آن ۵۸۳۰ میلی آمپر ساعت است، به این معنی که سامسونگ می تواند آن را به عنوان یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری به بازار عرضه کند. Galaxy M32 به احتمال زیاد بر اساس Galaxy A32 ساخته خواهد شد که اوایل سال جاری به بازار عرضه شد.

مشخصات گلکسی M32 می تواند مشابه گلکسی A32 باشد.

اگر Galaxy M32 چیزی شبیه به Galaxy A32 باشد، می تواند از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره ببرد. به احتمال زیاد با اندروید ۱۱ راه اندازی می شود و از پردازنده MediaTek Helio G80 بهره می برد. این گوشی می تواند یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین چهارگانه ۶۴MP + 8MP + 5MP + 5MP در عقب داشته باشد. این می تواند یک تلفن  ۴G با Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۰، پورت  USB Type-C جک هدفون باشد.

وقتی سامسونگ یک گوشی از سری Galaxy A را از سری Galaxy M عرضه می کند، سبک آن را کمی تغییر می دهد و از باتری با ظرفیت بالاتر استفاده می کند. از این رو، به نظر می رسد که Galaxy M32 دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری است در حالی که با یک گلکسی A32 5000 میلی آمپری مقایسه می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *