دنیای دیجیتال

ساعت های هوشمند Gear در حال به روزرسانی سیستم عامل جدید هستن

سامسونگ تل-ساعت های هوشمند Gear در حال به روزرسانی سیستم عامل جدید هستن

تقریباً چهار سال از معرفی ساعت هوشمند Gear Sport می گذرد و حتی پنج سال بیشتر از زمانی که سامسونگ Gear S3 را در اختیار گذاشت، می گذرد. اما سامسونگ با وجود سن آنها هنوز پشتیبانی برای این ها ارائه نکرده و برعکس، این شرکت اکنون نسخه جدید سیستم عامل را برای Gear  Sport و Gear S3 ارائه می دهد.

به روزرسانی های Gear Sport / Gear S3 به ترتیب نسخه های سیستم عامل R600XXU2FUD1 و R760XXU2FUD1 را به همراه دارند. تغییرات رسمی Gear Sport نامشخص است، اما سامسونگ لاگ تغییرات مربوط به روزرسانی میان افزار Gear S3 را منتشر کرد و احتمالاً نشان دهنده تغییراتی است که در Gear Sport نیز اعمال شده است.

نسخه سیستم عامل تایزن در نسخه ۴.۰.۰.۷ بدون تغییر باقی مانده است، با این حال، در تغییرات به بهبود پایداری Wi-Fi اشاره شده است، که با توجه به ماهیت این ساعت های هوشمند غیر LTE و وابستگی آنها به Wi-Fi برای اتصال، تغییری خوشایند است.

ما می توانیم تأیید کنیم که به روزرسانی سیستم عامل جدید برای Gear S3 حداقل در چین موجود است، اگرچه ممکن است در مناطق دیگر نیز موجود باشد. مثل همیشه، دارندگان Gear S3 و یا Gear Sport می توانند نسخه جدید سیستم عامل را از برنامه های Galaxy Wearable در تلفن های متصل خود بررسی کنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *